Jak mohu vzdáleně řešit problémy a provádět ladění?

Neaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení
 

Pokud se setkáte s nějakým problémem, který nejste schopni vyřešit, prosíme, podívejte se na následující aplikace. Naše podpora vám po sdělení sériového čísla budu schopna vzdáleně pomoci.

Aplikace 1:

1
?    PC uživatele má nejméně 2 síťové karty.
?    Síťová karta 1 (NIC 1) je propojena s LAN portem na Vigor routeru; WAN portu routeru je zapojen do internetu, ale na lince je nějaký problém.
?    Síťová karta 2 (NIC 2) je připojeny k jinému funkčnímu připojení k internetu.
?    Na počítači uživatele je naistalován software VNC nebo Team Viewer.

Aplikace 2:

2
?    PC uživatele má jen jednu síťovou kartu.
?    Uživatel má 2 routery a ethernet switch. Oba routery a PC zapojí do switche. Tyto dva routery musím mít adresy spadající do stejné sítě, např. jeden router s IP adresou 192.168.1.1 a druhý s IP 192.168.1.2.
?    Linka zapojená do WAN portu musí být stále připojena. Uživatel přistupuje k internetu přes druhý router.
?    Na počítači uživatele je naistalován software VNC nebo Team Viewer.

Podpoře poskytněte ID Team Vieweru a heslo nebo v případě VNC veřejnou IP adresu a heslo.