Mám Venus bránu a nevidím v nastavení možnost nastavení SIP účtu.

Hodnocení uživatelů: 0 / 5

Neaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení
 

Tento případ může nastat u dvou situací.

  1. Přihlašujete se do zařízení s právy General User Account a pro toto nastavení potřebujete práva Root Account. Pokud neznáte jméno a heslo pro Root Account,   kontaktujte svého technika. Nebo nám zašlete na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.MAC adresu vašeho zařízení a sériové číslo produktu (SN). Oboje naleznete na spodní straně zařízení na štítku. Sériové číslo je i na krabici od produktu. A my vám zašleme nové přihlašovací údaje.

     

  2. Nemáte správný FW. Je potřeba FW s podporou SIP protokolu a vy nejspíše máte s podporou MGCP nebo MEGACO. V tomto případě se obraťte opět na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. V mailu uveďte sériové číslo produktu (SN), které naleznete na spodní straně zařízení na štítku, nebo i na krabici od produktu.